Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 er det flere som har opplevd å våkne midt på natta med krampe i leggen? hva kommer det av egentlig?
3-prinser Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Helt normalt. Er også plaget av det i ny og ne, spesielt hvis jeg strekker meg. Har lest at det visstnok har noe med magnesiumnivået i blodet å gjøre. Mer vet jeg ikke, men fy så ekkelt det er.
smuppemor Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har ikke hatt d enda i dette sv.skap, men hatt d før...Har hørt at d er noe i bananer som kan være bra mot leggkrampe...er jo mulig d er magnesium da, uten at jeg vet d sikkert...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 jeg fikk det første gang natt til søndag. men jeg får vel ta turen på apoteket. Er så dårlig til å spise banan! Takk for svar
Barnimagen2008 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 forrige graviditet hadde jeg masse kramper i leggen. Husker ikke hva det skyldes,men helt vanlig Ubehagelig... :-)
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Å drikke massa vann hjelper meget bra, melk å om jeg ikke minns feil.
<3Sosivov<3 Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Ikke bare i leggen, men under foten og i tærne og! Det er helt normalt. Har hatt det i alle min tre svangerskap. Men gud hjelpe meg så ubehagelig å bråvåkne for å begynne å tøye!!
andregangsmor78 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Drikke nok melk / spise nok meieriprodukt skal vist hjelpe. Jeg drikker mye melk og spiser ost og har ikke fått kramper verken i forige svangerskap eller i dette, Det har vist noe med kalsium/magnesieum å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå