Gå til innhold

Vi har kjøpt pus!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en nyyyyyyydelig norsk skogskatt (sølvgrå), får henne om to uker. Gleder meg masse til hun kommer vakre pusen min :-))))

Noen andre her som har norsk skogskatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAA!

Kjøpte norsk skogskatt i 2001. Fine pusen!

Han er tjukk og sær og alt det der som staselige katter skal være.

Kaller han bare tjukkaspusen selvom han egentlig heter Merlin (fra oppdretter).

Ganske sky, glad i være ute, men kosete når han er inne.

Lykke til og kos dere med pusen når dere får henne:o)

Skrevet

Høres ut som en kul fyr :-) Har hørt at skogskatter ofte har litt spesielle personligheter og at de er veldig glade i å kose. Vår har også navn fra oppdretter, men vi er ikke sikre på om vi skal beholde det eller gi henne ett nytt når hun kommer til oss. Har ingen planer om å gå på utstillinger ol, men kun ha henne som kosepus :-)

Skrevet

gratulerer med ny pus....de er så skjønne.

jeg har 2 rasekatter med ikke skogskatt.

Har en maine coon og en somali...

Ønsker meg flere rasekatter jeg, men har 3 katter tilsammen, så her må vi nok vente noen år....

Skrevet

Kjenner noensom har en maine coon, utrolig vakre katter :-))

3 katter holder vel en stund det ja, vi vurderte en stund å skaffe oss to samtidig (søsken), men fant ut at 1 fikk holde. Koster jo litt å kjøpe disse kattene og å holde dem (dyrlege, forsikringer, vaksiner, for osv) er jo ikke akkurat gratis det heller....

Skrevet

Har heller ikke hatt pusen vår på utstilling. Skulle tatt seg ut nå tenker jeg. Vi har måttet gå til drastiske verk i forhold til pelshold og flått.

Vi barberer han hos dyrlegen hver maimåned slik at vi lettere får fatt i flåtten og pelsen hans blir mindre tovet.

Skal si han ser passe molefonken ut, men det virker som han liker det faktisk.

Skrevet

Oi oi oi *flirer litt* Får håpe vi slipper det da. Får satse på at pusen er glad i børsten så den ikke tover seg så ille. Har du prøvd halsbånd eller spray mot flott? Søstra mi bruker begge delene på sine puser og de har ikke fått en eneste en siden hun begynte.

Skrevet

nå har det seg sånn at de 3 jeg har, er ikke noen jeg har gått å kjøpt...er 2 omplasseringskatter ( rasekattene) og den 3. kom her på døra som en bitte liten pus, på vinteren,gikk et par uker, men så kunne jeg ikke la være å gi den mat stakkar. hengte opp lapper også, men ikke noe respons.(de var vel glad kvitt den tenker jeg)Den er nå snart 7 år.

Har ikke papirene på mine rasekatter, kun til kos...

Vi barberer også maine coon katten 1 gang pr år, for hun har så masse,lang pels.

Forsikringer har vi ikke, pga at vi ikke har papirer, men går jevnt til dyrlege med alle kattene...

Er barna mine det også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...