Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..noen som vet hvor fort man får svar på sånn prøve? skal ned på legesenteret etterpå.Er jo blodprøve ,men hun damen kalte det for hcg-prøve.Trengte ikke legetime eller noe.hadde jo vært gøy med svar i dag da...*spent*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyttedytte...lurer jeg også..når var ikm da?

Skrevet

Jeg ringte legen min ang det i sta, og hun sa at de må sende inn prøven dersom man vil vite hvor mye hcg man har i blodet (jeg vil sjekke om jeg har stigning). Men skal du finne ut om du er gravid, får du nok svar med det samme vil jeg tro!:)

Lykke til!!

Skrevet

tok du testen i arma eller i fingeren???

Skrevet

Jeg har ikke tatt den. Skal tilbake på innvendig ul neste torsdag, og siden jeg må vente noen dager på hcg svaret så var det ingen vits sa hun...:)

Skrevet

ohhh så spennende,håper jeg får svar med det samme..jeg hadde ikm 11.januar.. Testet svakt pos 8 januar men bare negativt etter det (forvirret) jeg skal ned å ta den kl 13...takk for svar dere!

Skrevet

Lykke til!! skal krysse fingrene for deg!:)

Skrevet

Hei.....jeg har tatt hcg prøve. De tar blod i fra armen.

Fikk ikke svar før 2 dager etter, men dette varierer vel fra legekontor til legekontor...

For å se om d er stigning i hcg (utviklende graviditet) må du ta en ny test etter 2-3 dager for å se stigningen...

D er lagt ut flere slike tabeller på denne siden hvor du kan se hvor mye hcg du skal ha i blodet i forhold til hvor mange uker du er på vei... Lykke til med testen:)

Skrevet

oki...takk for svar,vel vel..svar får jeg jo uansett =)

Skrevet

fikk du svar på hcg prøva me en gang eller måtte du vente på svar??gratulerer foresten..klem :0)

Skrevet

Da jeg tok hcg-prøve på legekontoret tok jeg prøven en torsdag, og fikk svaret på tirsdag'en etter.

Da jeg tok hcg-prøve på sykehuset fikk jeg svaret dagen etter.

Skrevet

Takk for gratulasjoner! Jeg kunne ikke få svar før onsdag eller torsdag,men testet pos på urinprøven,så det var jo greit =)

Skrevet

Gratulere fra meg også:)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Testet også positivt i dag hos legen på urin, men trengte ikke blodprøve før første s kontroll...tok 3 pos hjemmetester forrige uke...men går opp ett lys når man sitter å snakker med legen :)

fikk svar på 5 min på urin

Skrevet

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...