Gå til innhold

Hcg-prøve..


*Vi blir 5*

Anbefalte innlegg

..noen som vet hvor fort man får svar på sånn prøve? skal ned på legesenteret etterpå.Er jo blodprøve ,men hun damen kalte det for hcg-prøve.Trengte ikke legetime eller noe.hadde jo vært gøy med svar i dag da...*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ringte legen min ang det i sta, og hun sa at de må sende inn prøven dersom man vil vite hvor mye hcg man har i blodet (jeg vil sjekke om jeg har stigning). Men skal du finne ut om du er gravid, får du nok svar med det samme vil jeg tro!:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt den. Skal tilbake på innvendig ul neste torsdag, og siden jeg må vente noen dager på hcg svaret så var det ingen vits sa hun...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh så spennende,håper jeg får svar med det samme..jeg hadde ikm 11.januar.. Testet svakt pos 8 januar men bare negativt etter det (forvirret) jeg skal ned å ta den kl 13...takk for svar dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.....jeg har tatt hcg prøve. De tar blod i fra armen.

Fikk ikke svar før 2 dager etter, men dette varierer vel fra legekontor til legekontor...

For å se om d er stigning i hcg (utviklende graviditet) må du ta en ny test etter 2-3 dager for å se stigningen...

D er lagt ut flere slike tabeller på denne siden hvor du kan se hvor mye hcg du skal ha i blodet i forhold til hvor mange uker du er på vei... Lykke til med testen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du svar på hcg prøva me en gang eller måtte du vente på svar??gratulerer foresten..klem :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok hcg-prøve på legekontoret tok jeg prøven en torsdag, og fikk svaret på tirsdag'en etter.

 

Da jeg tok hcg-prøve på sykehuset fikk jeg svaret dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner! Jeg kunne ikke få svar før onsdag eller torsdag,men testet pos på urinprøven,så det var jo greit =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Testet også positivt i dag hos legen på urin, men trengte ikke blodprøve før første s kontroll...tok 3 pos hjemmetester forrige uke...men går opp ett lys når man sitter å snakker med legen :)

fikk svar på 5 min på urin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...