Gå til innhold

Juli/August-mammaer i Oslo-linken.. Treff 6.mars!!


Jeg er HAR FØDT!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei;) Jeg regner med at det er greit at jeg henger meg på selv om jeg har termin 1. juni og bor litt utenfor Oslo;) Gleder meg. Dette ser ut som blir mange;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) jeg vil gjerne komme, ser at det er flere som har har meldt seg på som ikke har termin akkuratt i juli og august men rundt da, jeg har termin i juni håper det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også gjerne være med!! Har temin 11. juli. Har også en venninne som ikke er inne her på BIM som har termin 2. september - tenkte kanskje hun også kunne være med, ettersom det er flere andre her med termin i september?

Blir veldig bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JENLUN: så koselig att du blir med ändå! Ja det var väldigt koselig sist, god skravling och god mat är en bra kombination! Gick UL bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

 

Hvis det skulle være noen av dere som plutselig ikke kan være med, er det fint om dere skriver det også på denne linken, jeg ser det er 30 stk som er påmeldt, og det er jo helt vilt!!!! Gleder meg veldig til å møte dere alle, noen "gamle", mange nye!! HURRA!!! He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange er vi som kommer på treffe på torsdag???

noen som har orket og få seg en oversikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk vi blir nærmere 35, men av erfaring er det alltid noen som ikke kommer, og som ikke gir beskjed, så jeg tipper vi blir rundt 30? Eller hva tror dere? Det kommer til å bli litt av et lydnivå på Fridays på torsdag, og der er det jammen meg en del lyd fra før.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...