Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 det skal jeg (forhåpentligvis) :-P Hadde vært morsomt hvis det var flere her!
Mauameg Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal! Mulig jeg tester allerede 29, for jeg skal møte noen ute den kvelden. Har liksom ikke helt den store følelsen denne måneden, men jeg må jo håpe alikevel!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Spennende altså Tror jeg skal prøøøøve å vente til 31 for da er det et mer sikkert svar. Men nå har jeg kjøpt fem tester, så kanskje jeg mååå ta en den 29. eller 30 jeg og :-S grugleder meg skikkelig!
Mauameg Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Huff, ja, det er like spennende hver gang og jeg klarer å bli like skuffet hver gang også når jeg ser den negative testen ) Tenkte jeg skulle bestille noen tester nå, håper de komme i tide til jeg skal teste! Skal krysse fingrene for oss begge )
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Huff ja, jeg har faktisk aldri opplevd å få negativ test jeg. Men ikke har det blitt noe barn av det. Men vet jeg kommer til å bli skikkelig skuffet hvis det ikke har klaffet, selv om jeg bare er i 1.pp. Takk for det, krysser fingrene for begge jeg og! ;-)
Mauameg Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Vi prøvde 2,5 år på førstemann vi, så jeg har sett MANGE negative tester. Sto på venteliste for prøverør da vi klarte det. Jeg ble gravid ikke helt planlagt i september, men mistet i 6 uke. Så etter det bestemte vi oss for å prøve igjen uten helt å lykkes ennå. Har vi ikke klart det innen 1 år kommer vi til å søke hjelp. Orker ikke å holde på like lenge som sist gang. Vi satser på at det sitter denne gang!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Oj! DET er lenge. Huff. håper virkelig det klaffer for dere veldig snart da :-) Lykke til!!! :-D
Mauameg Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Takk for det og lykke til du også. Jeg håper liksom jeg klarer å slappe av litt mer nå enn forrige gang vi prøvde. Vi har jo en helskjønn datter (syntes vi selv da ;o) hehehehe), så hvis det er meningen vi bare skal ha henne så får det være. Men jeg kunne godt tenke meg 1 eller 2 til da!
*Lunamor* Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Jeg skal også teste i månedsskifte! Er så spent, og har allerede bestilt meg flere tester. Er vårt første forsøk dette, så det er nok tvilsomt at alt klaffer på første forsøk, men det er lov til håpe:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 skal teste før helgen, skal på hyttetur den 25. så jeg tar innersvingen på dere! Vel å merke hvis tante ikke har kommet til da, skulle hatt den i dag, men ingen tegn å se...Tok en på fredag, altså 4 dager før, men den var negativ.
Skatt i magen :) Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal teste 29 Jeg hadde EL etter beregningene 14.januar, men EL testene har ikke slått ut. Idag er jeg på dag 21 i syklusen min, å jeg må si føler meg lite i form, føler bare noe har skjedd.. Jeg har såå vondt i korsryggen og ned i halebeinet, også er det en intens verk/murring i livmor området. Jeg er også litt kvalm, svimmel, og skjelver. Kan godt være at jeg brygger på noe, for jeg våknet stiv som en stokk i nakken i går (søndag), har nå klart meg gjennom en dag på jobb med 30 unger som skulle ha av og på klærne, hehe Men jeg håper jeg er en av de som ikke fåt utslag på EL testene, fikk ikke det forrige mnd heller, men mensen kom da.. Krysser fingrene for alle oss :)
Anca har jente og gutt:) Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Skal også teste rundt der:) Er kvalm og uvel , oppblås i magen(fiser mye:) ), trett og jeg fryser mye. Men dette kan jo være tegn på noe annet også, som den berømte omgangsyken:( men det er lov å håpe... Lykke til alle sammen:)
Lotta med novembergutt Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ikm den 31., men tester nok ikke før 2-3 dager etter ikm.. Har ikke de helt store forventningene siden vi kun hadde sex 4 dager før EL og en dag etter EL :\ Men i og med at det er sånn ca nå(?) et eventuelt egg skal feste seg, så leter jeg jo etter festesmerter hele tiden. Fryktelig slitsomt!
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 har litt lyst, men tror jeg venter litt... forrige mens var 28.des, og har hatt ustabil syklus siden fødselen i juni.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Spennende dette her. Skulle ønske jeg bare kunne spole fram i tid ;-) er så rart å gå rundt og ikke vite om man er gravid eller ikke.
Skatt i magen :) Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Ja det er ei forferdelig tid å vente.. Dagene går såååå seint Testet etter EL idag også jeg, men negativ, så lurer på om kanskje det kan være festesmerter jeg har, eller TR som er på vei :s iiiikk... Tante er IKKE velkommen!!!
Lova Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Jeg også, forhåpentligvis. Er i elendig form, kjempetrøtt og svimmel, vondt i hodet, skjelven, humørsvingninger(veeeeldig, griner for ingenting), masse murringer nederst i magen,kvalm forran og på siden, og oppblåst.Holdt nesten på å glemme utrolig ømme bryst.Har vært gravid 2 ganger før, har et barn, og fått veldig tidlige symptomer før.Har hatt masse sex denne måneden, har 28-30 dagers syklus, så håper det klaffet.Har noenganger sinnsyk pms også, så vanskelig å vite.(Men pleier ikke å være svimmel).Jeg elsker å trene men akkurat nå orker jeg ingenting.Merkelig....Kunne ønske jeg slapp og vente en hel uke. Lykke til til alle sammen;-)
znupp Skrevet 21. januar 2008 #18 Skrevet 21. januar 2008 Hei:) Jeg har ikm den 29 så jeg kommer til og teste den 29 eller 30,har ikke så masse symtomer annet enn litt ømme pupper og masse luft i magen,tror vi traff el denne mnd så håper virkelig det har klaffet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå