mum&boyz Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hærreguuud jeg har så lyst på sukkerspinn!! er det noen her som har, el har sett de der disney sukkerspinnmaskina i aksjon?? vet elkjøp selger de.. de røde der...
Blå-Rosa+spire! Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ja er de bra altså Solstrålen80???? Vurderer, men er redd det blir ett veldig usunt kosthold hvis jeg invisterer sjø hehe.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 hehe blir sjelden jeg lager. kun når det er besøk her,spes. barn men er helt greie de,ikke tivoli sukkerspinn men greie nok
Christoffer i magen Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har den og jeg tror ikke du skal tenke for mye på at det kan bli en usunn vane liksom for det er ikke noe man gidder å gjøre hver dag. Sukkerspinnen blir veldig liten og man kan ikke gjøre mer enn 1 av gangen så det er veldig tidskrevende. Men at det er godt er det ingen tvil om.
snene Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hmm.. der er noe som heter candy floss eller noe sånt, har det på kiosker - glorete pose med noen rosa puffer i.. som smaker sukkerspinn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå