Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Slimproppen min gikk på fredag - er ganske sikker på at det var det det var - men er bare i uke 30. Vet at det kan gå lang tid fra den går til fødsel, men burde jeg bekymre meg? Er det evt noen ting jeg burde passe på? Syntes jo det var veldig tidlig, og ønsker absolutt ikke å føde riktig ennda.....
Ixe-mix Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Kanskje du burde snakke ned føden. Uke 30 høres litt tidlig ut. Slimproppen gikk når jeg vente min nr 2. Da føddes datteren min på kvelden. Var d litt farve på slimproppen?? Det var d i min litt blod, begynte å åpne seg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ja, slimproppen kan gå god tid i forveien uten at det trenger å være tegn på fødsel. Når slimproppen er borte er jo barnet mer utsatt for bakterier som kan finne veien opp. Burde kanskje unngå å bade i offentlig basseng? Snakk med en jordmor om dette, de kommer sikkert på mer i farta enn det jeg gjør akkurat nå. Tror ikke det skal være så mye å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå