Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Tenkte vi skulle bestille en body eller genser med påskriften "storebror" til sønnen vår. Morsom måte å fortelle familien at vi er gravide igjen. Noen som vet om ei nettside er vi kan velge teksten selv?
flypapir Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet om en kjempebra en! Er engelsk tekst da, men mange artige varianter! Har ling på den andre maskina om du vil ha??
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 veldig gjerne:)
sonnenschein Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Kjempe artig ide!!! Den tror jeg jeg vil bruke også hvis det er greit!!!???? Marte, gidder du å sende meg link også?
flypapir Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Se på cafepress.com. De har masse forskjellig. Har en til tulla derifra som vi gleder oss til å bruke! Let litt så finner dere motiv ol i massevis!
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Tusen takk for hjelp. Hvis andre har tips til andre sider tar jeg gjerne imot. Bestilte en genser til farsdagen med Verdens beste pappa fra www.nine.no. Fin kvalitet også Men kunne ikke velge tekst selv. Men sikkert mange som passer for dere andre.
jippii Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 babykungen.se Der kan du få både tekst og bilde påtrykt på body/genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå