Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er vell på tide å sette seg inn i vogner etterhvert...
Nattinatta Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Håper på mange svar her!! Jeg synes vogna er knallfin, men har hørt litt ymse.... Er det noen som har erfaringer???
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei Er det den vogna med den tynne gummien rundt hjulene?? Jeg personlig synes ikke den vogna ser noe fin ut. Vi skal ha emmaljunga. men kan jo hende briovogna er en god og praktisk vogn.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Håper noen har gode erfaringer med den vogna, for vi har kjøpt oss den ! Det var den vognen de anbefalte i Sverige.. Syns den er kjempe fin å se på jeg... Vi kjøpte 2007 modellen for 2008 modellen er HELT lik, men 1000kr dyrere... Ingen erfaringer med denne vogna ???
Glad tobarnsmamma Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 En venninne av meg (som fikk barn i juli 07) er VELDIG fornøgd med den vogna. Det eneste negative var at baggen er litt liten... Lit greit med stor bag for oss som får barn på sommeren, slik at barnet kan ligge ute i baggen gjennom hele vinteren... Høres litt kaldt ut å gå over til sportsvogn-delen for tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå