Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har en ekstreeemt overfølsom kropp, så kjenner med en gang hvis noe er annerledes, men akkurat nå tror jeg nesten at jeg innbiller meg ting :-S Jeg har hatt EL en gang mellom forrige mandag og fredag. Men har i alle fall vondt, nesten litt sånn rieaktig både på ryggen og magen. Det er ganske ubehagelig. Har aldri hatt vondt på den måten før, men har jo vært gravid to ganger, så aner jo ikke om det er positivt vondt eller hva det kan være. Hvor tidlig kan man egentlig kjenne symptomer? Når evt. kjente du noe første gang?
kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 AAAANER ikke ,men jeg har ahatt mensmurringer,tidvis vondt i korsryggen og idag ømme pupper......siden EL.......men vet jo ikke om jeg er gravid da...
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hmm. merkelige kropper altså :-P jaja, det er jo uansett ikke noe annet å gjøre enn å vente å se hva som skjer. Burde egentlig rive meg bort fram bim, men det er jammen ikke lett ;-)
babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Eg har kjent symptomer fra begynnelsa. Gjenstår og se om eg e gravid.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, da håper jeg at det er et tegn på at vi er gravide
babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hvile sympt har du? Eg har krafti bekkenlósning, trøytt og slitn,kraftie stikninger begge sider,mye mensmurringer,prikking,ondt nederst i mage,periodevis ondte puppa,råmelk.kvalm av og t. Men får nu se ka testn vise.syns eg ha venta leeng nu.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 *Jeg har blitt helt sær på mat igjen *Mye brekinger/kvalme bare av å tenke på ting som ikke frister *Mens/rie-lignende smerter i magen og korsryggen (spesiellt høyre side) *Plutselig fått ganske uren hud igjen som jeg ikke har hatt på leeenge *Må ofte tisse *av og til stikkninger i brystene, men det kommer bare i korte intense "bølger" *Sliiiiiten Men hvis du har råmelk så må jo det være et godt tegn? Masse lykke til!!!
babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Høres jo bra ut for deg. Eg spist seigmenn i går,og fikk brekninger.de va på ei sjokoladekak da.den fæle smaken. Tja,syns d va litt rart eg fikk ut melk.
maria isabell Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 en uke etter befruktning,slapp og svimmel:) og temperamang til 1000:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Ja, da håper jeg for oss alle. Glemte å nevne det at jeg også har et temperament som ikke ligner meg. Godt jeg bor alene akkurat nå :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå