Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei igjen!! Er nok kanskje fælt masete nå, men vet ikke hvem andre jeg kan spørre.... Du har så god peilig på temper! FF satte først EL til CD 14, så forandret den EL til CD 16, men i dag....pga 3 dager på rad med lave temperaturer...fjernet den hele krysset!! *Hrfm* FF sa at det kunne godt være at jeg har hatt EL, men at det vet de ikke enda. Jeg må bare vente å se... Mener du noe om denne charten?? www.fertilityfriend.com/home/kristin83 Åsså jeg som hadde så god tro denne pp. På forhånd tuuusen takk om du gidder! )
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Det der var en rar temp. Hvis man ser bort fra de lave tempene på slutten så ser det ut til at du har hatt EL. jeg ser at du tidligere har hatt korte lutealfaser, kan det være mulig at du får en kort til, og at den derfor har fallt for tanten er på vei?? Tror uansett det blir lettere å se om en dag eller 2. Lykke til:) å du maser ikke;)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Se der var du på nå ja... Ja, sant tempene var rare?! Hadde jo 4 høye på rad, så da tenkte jeg at hadde hatt EL, men nå er jeg søren meg ikke sikker!? Fikk jo positiv EL test, hadde litt EL slim, var konstant tissetrengt (som jeg alltid er rundt EL), og hadde EL smerter. Merkelig! Vet ikke om TR kommer. Kjenner det aldri før den bare er der. Jeje, jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet! Takker igjen for svar =) Ser at du på 9 DPO har fortsatt høye temper.. Hva tror du selv om denne PP?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal se litt på dine temper en gang til etter at jeg har skrevet dette... Slik som mine temper er nå så er det umulig å si, dersom jeg er gravid bør dne ligge mellom 37.3-37,4 fra nå av (med unntak sef.). Så det er bare tempene nå videre som vil kunne frtelle meg om jeg er det eller ikke. I tillegg så har jeg i løpet av dette halve året hatt flere temper som har vert PERFEKTE, uten at det har vert noe. Så jeg har lært at man vet det aldri før man får en positiv test. jeg har vel egentlig ikke noe tro på at jeg er det, men jeg har begynnt med mange nye ting som forhåpentligvis vil være med å hjelp emeg etetr hvert. foresten, hvis du snakker med hun som begynner på E med to barn , så er det ingenting i veien for at du sier jeg er her, for hun vet hva vi sliter med
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 har sett litt til på de, kan se ut som om El har vert ja, tror egentlig tanta er på vei dersom du har hatt EL. Hvis dette er tilfelle så synes jeg at du skal gå til legen å få progesteron tilskudd
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jeg leste et innlegg om at du hadde begynt med en ny diett osv, ja. Håper at det er noe som kan hjelpe deg!! Husker at du har hatt noen perfekte charter den siste tiden, men at det ikke har vært noe i det. Håper virkelig at det klaffer denne PP. Så synd at vi ikke kan gjøre noe annet enn å vente! Hater denne ventinga! Greit å vite, men har ikke selv sagt til E at vi prøver, så jeg tror ikke at jeg nevner BIM for henne. Må nok snart si det til hele verden, for dette kan visst ta tid!!!! Men jeg tror vi venter litt til
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er kommt til det punktet hvor jeg driter i folk vet det. de nermeste fikk vite vi slet med nr.1 da vi hadde prøvd 1 år, veldig glad for det. Etter at jeg ble gravid med henen så fikk alle vite om roblemet mitt. det er ikke så mange som vet vi prøver nå, men akke vet at vi sliter
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Kan si meg enig i det ja, men det rare er at jeg siden CD 15 (tror jeg det var?) har smurt meg med Progesta Care kremen! Trodde den skulle hjelpe??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 ja, den skal det. men tror at på noen så tar det ca 2-3 mnd før man har full effekt av det. bare fortsett å bruk den, den skal være veldig god. vurderer å prøve den etter hvert selv
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Har smurt siden aug!! Og det har hjulpet de andre syklene, tror jeg. Jeg må nok bare vente å se... Må være befriende som du sier å drite i hvem som vet hva!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 å såpass. da må vi berre vente i spenning, du må oppdatere meg:) jeg skal til akupunktøren min igjen i morgen, gleder meg, hun er så kjekk. ja, det er befriende å slippe å holde sjult at man faktisk ikke synes det er noe lett å lage ett barn
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Will do, will do! Skal snart på jobb, jobber hall2 til 9 idag, og tiden flyr heldigvis der, så da er jeg plutselig 1 dag nærmere et svar.. Har som sagt også vurdert akupunktur el.l. Får tenke og undersøke litt til. Kos deg masse hos den hyggelige damen Og nei, denne babylagingen er søren meg ikke lett!! Ha en finfin dag, så prates vi!! =)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Skal på jobb fra 3-10 jeg i dag, så skal skrive litt oppgave først. Vi snakkes, lykek til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå