babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Lager ei side om disse prevensjons midlene.ser det er mange som lurer. Etter pille slutt tar d litt tid og komme tilbake i vanlig syklus.kan ta litt tid og få ut de falske hormonan ut av kroppen. Noen får mange symptomer,som mensmurringer,ømme bryst,humørsvingninger,mere blødnings mengde ved dn ordntlie mens, pms smerter. Med psprøyte kan det ta litt tid før en blir gravide.noen er heldig og blir d fort,men kan godt ta opptil 1år eller lengre. Samme med p piller,syklusen blir ustabil etterpå. Men som sagt,er en del som blir lett gravid ettepå.hvis man har glemt piller også. Husk, ikke gi opp håpet! Noen som har noe og tilføye?
dame81 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hei. jeg har gått på p-sprøyta og vi har prøvd i 22pp nå og enda ikke blitt gravide. men jeg har lest et sted at det faktisk kan ta opptil 18mnd før man blir gravide, når man har gått på p-sprøyta.
babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Dn p sprøyta verke som er dritt.den er fin prevensjon,men syns d er for dålig informasjon om de fra leger. At det kan ta evigeter for og lykkes ettepå.
dame81 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 ja den er noe dritt. men fin for mange sikkert. men ikke for meg. den nye legen min som jeg har fått hun sa det at jeg hadde ikke fått p sprøyta av henne for den ødelegger så mye. så hun spurte meg om hvem lege som hadde gitt meg den. dem burde fortelle om den syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå