Gå til innhold

maxi cosi bilsete 9-18kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring fra denne? har maxicosi nå, den første. den er jeg kjempe fornøyd med, har kjøpt quinni zapp som jeg kan bruke bilsetet på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte også på dette setet, men ettersom jeg har forstått er det bare godkjent forovervendt. Synes det er i tidligste laget å snu de når de er under året så jeg må nok finne et annet...

Skrevet

å, det visste jeg ikke. er det noe sete som er likt dette som er bakovervendt?

Skrevet

Vi har maxi cosi mobi som er et rent bakovervendt sete som vi er kjempe fornøyd med iallefall :)

Skrevet

hvilken alder sies det at det passer at unger sitter forovervendt?

Skrevet

Så det finnes et som heter MOBI som er bakovervendt da, det var mer enn dama i utstyrsbutikken kunne fortelle meg.... Men kan det snus? Må ha et som også kan brukes forover også vi, siden de eldste slet med bilsyke når de satt bakover, er sjansen for at minste også må snus før hun er fire år definitivt tilstede..

Skrevet

De sier at barn bør sitte bakovervendt til de er 3år. :) Nei maxi cosi har ikke sete som man kan sette begge veier, er enten maxi cosi priori som er forovervendt og mobi som er bakovervendt.

Ja kjøpte dette setet høsten 2006 iallefall så.. Er vel ikke gått ut av drift enda vil jeg tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...