mamman til juliprinsesse Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Da var 1 trimester over. spennende dette her og jeg kan flytte inn til dere her. Håper dette går bra; deilig å tneke at man hvertfall er over de første 12 ukene!! Lykke til alle sammen
Baby-i-magen Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 velkommen inn hit:) deilig og kommeover? er selv i min uke 21:)
bittelill Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg også kommer inn hit i dag. Føles litt ut som jeg trenger meg inn en plass jeg ikke hører hjemme Men blir vel husvarm snart.
reekleim *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Velkomne skal dere være... er i uke 15 og gleder meg til å hoppe over i 3:e alt jeg...hahaha men blir vist aldri nøjd!
Swana Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Velkommen etter! ) Dere vil nok trives her inne også!
mamman til juliprinsesse Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Veldig deilig å komme over hit ja, føler liksom at man kan slappe av litt nå og virkelig slippe løs gleden!! vært veldig redd for at dette skulle gå galt, men nå er det jo over 12 uker så da er vel sjangsene minimale :-) så nå får vi begynne å nyte tiden framover, gleder oss veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå