Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Snuppa her på 2,5år har hatt feber siden lørd og er sausa forkjølet.Sikkelig tett i brystet.Skal til legen kl 1145. Hva feiler det deres barn da??
Joikaboll@ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Uffda, minsten her har omganssyke, men siste rest, har ikke hatt noe oppkast/løsmøkk siden lørdag, men en dag ekstra fri gjør godt. God bedring!
Fire småtroll Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 4 åringen min hoster og er forkjølet... Hatt feber siden lørdag, men trodde han var bedre i dag, var sulten og ganske kvikk da vi sto opp, men nå målte jeg tempen og den var 39,5! Ikke noe surkling eller tett bryst da, bare sånn tørr krible-i-halsen hoste.. Storebror hadde samme greia fra onsdag til fredag forrige uke. Nå ligger vesla på gulvet og pludrer, mens syklingen ligger på sofaen og ser tegnefilm. Jeg skulle vel strengt tatt gjordt litt husarbeid, men orker ikke...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Uff,omgangssyke er det værste jeg vet. Håper lille blir frisk nå. Har alle hatt det hos dere å eller??Har dere sluppet unna?? God bedring
WP-TLogPeanut Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Her er vi sjuke begge to. Tuppa har feber og snørrer utav en annen verden,mens jeg er slappere enn slappest og har dritvondt i halsen. Får nesten ikke puste Drittdag Men ellers bra, hehe Lykke til hos legen da
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Vi er også hjemme idag. Riktignok er ikke gutten syk, men han ville ikke gå i bhg idag. Så siden jeg har fri, så er vi hjemme idag. Sitter akkurat i dette øyeblikket og leke med togbanen sin. God bedring til jenta di. Alltid kjedelig å være syk når man er liten. Håper forkjølelsen går over snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå