Håperpåbaby. Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Fikk økning i temp med 0,6 ca 12 dager etter 1.dag mens, etter det har den holdt seg stabil der oppe i 13 dager, frem til igår, da gikk den ned, akkurat 0,6 gr. Og da ventet jeg seff TR. Men så idag er den oppe 0,6 gr igjen, hva betyr dette da?? Kjenner skikkelig mensmurringer, så tror tanta kommer, men så rart dette med temp. stigning igjen...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hmm, det hørtes rart ut: den gangen jeg var gravid skjedde dette, eneste forskjellen var at jeg ikke fallt så mye ned som tempene mine pleier å være før EL
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei Prøvde akkurat det samme jeg i siste syklus. Mensen kom da 2 dage etter jeg hadde økning i tempen igjen. Så vent et par dager, å se om tr ikke er kommet. Mensmurringene hadde jeg å da jeg var gravid med sønnen min, så dette tror jeg kan gå begge veier. Lykke til da!
Håperpåbaby. Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for det=) Oi oi, nå ble jeg glad, da er ikke håpet helt ute da=) Får vente å se om TR kommer, men tørr ikke å glede meg for mye enda, er blitt skuffa så utrolig mange ganger.. Ikke tørr jeg ta test heller, bedre å leve i håpet og uvitenhet syns jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå