Gå til innhold

Hvor "normalt" er dette her ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei... sååå LEI SÅ LEI!!!!!!! Nå har jeg fått levert eldste tulla i barnehagen (3) og kommet hjem. Så kommer jeg hjem, hjem til BOMBA hus!!! Hver forbaska morgen rydder jeg, rydder og rydder.. så er det helt fint og ryddig. Så kommer mann og barn hjem igjen... og alt er KAOS igjen. Nå har jeg egentlig lyst til å bare drite i å handle, lage middag, rydde, vaske osv osv... bare ta med meg lilletulla på 6 mnd ut og gå på tur og besøk i hele dag, så kan min mann heller ta seg av alt det andre... Men kan liksom ikke det heller... han jobber jo fra 08-16.30... så det er jo "min jobbe" og holde hus og hjem.

ÅHR!!!! For ei klagekjærring jeg er.... Er bare så lei!!! Lei av alle oppgavene "mine"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ganske normalt vil jeg si. Har det slik jeg også innimellom.

Skrevet

Kjenner meg så altfor godt igjen i det du sier til tider;)

Skrevet

Veldig vanlig:)

Skrevet

Min mann jobber fra 09-20:30 stort sett hver dag unntatt søndager, men jeg er først og fremst hjemme for å ta meg av ungene =) Gjør det av husarbeid jeg rekker oig har overskudd til, men hadde jeg hatt lyst til å dra på besøk har jeg ikke dårlig samvittighet for å la det flyte her hjemme =P

Skrevet

Forstår deg godt jeg!! Ta deg en tur med lille tulla du, alle trenger å komme seg bort litt om det så bare er for noen timer:-) Det er ikke din jobb å ta alt selv om du er hjemme i fødselspermisjon!!

Hvis det er noen trøst så er det akkurat likt hos oss også, han har blitt bedre nå når jeg har begynt å jobbe igjen, men når jeg gikk hjemme overså han alt som måtte gjøres!!!!!

Ta deg en dag "fri" kos deg med venninner osv!!

Du fortjener en slik dag:-)

Skrevet

Skjønner deg godt .. er drittlei alt rotet og kaoset jeg og. Sånn sett er det veldig greit,jeg er alene,så det blir uansett ikke tatt hvis jeg ikke gjør det selv :P Ingen vits å sitte og ønske at jeg fikk litt hjelp :P

Skrevet

Be ham om å ta seg sammen og rydde etter seg og ungene og bidra der det trengs.

Jobben din er ikke å passe på hus og heim, jobben din er å passe på lilletulla! Du skal bruke tiden og energien din på henne, ikke på å slite deg ut på husarbeid.

Din jobb er tulla, mannen sin jobb er hva han enn jobber med, og husarbeidet er deres felles oppgave.

Du kan si til din man at å passe barn fra 8-16.30 er like slitsomt (eller mer) enn å jobbe (kommer litt an på jobben hans da ...)! Det er i hvertfall min erfaring etter å ha prøvd begge deler. Jobben min er i hvertfall rene pleiehjemmet i motsetning til mini her (og minien min er snill)!

Skrevet

Og jeg er tydeligvis kjempeheldig (ut fra de andre innleggene her) som har en mann som bidrar! Her deler vi husarbeidet likt (eller egentlig er han flinkere enn meg, men det er hardt å innrømme :-S)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...