Gå til innhold

spm ang sex:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir kvalm i vanlig rygg liggende stilling! eg er i uke 32-33 nå og det er vell vanligt? prøver på siden og sånt men da følere eg at det er "vondt" på ein måte:( liksom som noe ligger i veien inni der:(?fleire som føler det sånn? hvordan i allverden skal vi ha sex egentli;)???er det "farligt" og bli onkli fingra der nede da??? unskyld alle detaljene men dere tåler det vell;) hehe...takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo mye ekstra vekt oppå magen din nå (baby, fostervann, morkake), og når det ligger og trykker ned på organer og hovedpulsåra i magen så blir man uvel.. jeg blir i hvertfall det. Så det er en naturlig forklaring.

Det eneste som funker for oss nå er "spooning", jeg på siden og han på siden bakfra. Men for å være ærlig så er ikke det så fristende heller lener, nå er jeg 36 uker og har diger mage med super-aktiv baby inni.. Så spørs om det blir så mye mer sex før babyen er ute og jeg får kroppen min for meg selv igjen!

Lykke til :)

Skrevet

Vi har nesten ikke hatt sex i svangerskapet for jeg føler meg stor og at det er fullt oppi der. Men nå, i uke 32 så kom brått lysten! Det er mange stillinger man kan prøve så magen ikke er i veien - doggy? Og bli slikket er heller ikke så verst da, hvis du får klaus av å ha han over deg.

Skrevet

Sex har ikke fristet så mye den siste tida, men gubben får lov å komme til en gang iblant, hehe. Nå nærmer d seg termin her og hadde masse kynnere og ryggverk etter en liten runde i halmen i går så nå får han bare stille opp hver kveld fremover ;p Behagelige stillinger er vanskelige å finne, men spooning er helt greit, da magen ikke kommer i veien. Ikke bør man gå inn i det med store forhåpninger om å føle seg så utrolig sexy og deilig heller, her er d mye fliring og kødding når man skal skifte stilling ol, for jeg er jo ikke akkurat så kjempemobil for tida, hehe. Gubben tar det heldigvis pent og gjør seg heldigvis ikke så mye av det. Men han sa seg enig i at det blir fint når magen blir borte og man kan ha litt mer 'normal' sex igjen :)

Haha, prøvde meg forresten på topp her en kveld(for min del et sikkerstikk for å få orgasme) i forrige uke, men jeg blir for stor og tung sånn som ståa er så gubben dovnet helt bort i bena stakkar ;P

Doggiestyle fungerer forresten ganske bra ennå da...

Skrevet

Unskyld..men hva er spooning???;)

Skrevet

sorry...såg netopp at eg har fått svar på spooninga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...