flypapir Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hadde på fredag en blødning, var da 6 uker. Fikk komme til ul hvor legen fant fostersekk og plommesekk, men ikke noe foster. Skal tilbake neste torsdag (31.) for å se om han kan se noe da. Nå etter ul´en har jeg kastet opp noen ganger. Kvalmen kommer i kast flere ganger om dagen. Kjenner det også godt i bekkenet... Jeg liker å tro at dette viser at alt er som det skal, men at jeg bare ikke er så langt på vei som jeg tror. Hva tror dere?? Kan jeg senke skuldrene bittelitt?? Takk for svar!
Blå-Rosa+spire! Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde en blødning med nr 1 i uke 6 ca, og i uke 12 med nr 2. Alt gikk veldig godt. Så lenge du ikke har smerter tror jeg du kan senke skuldrene frem til neste ul. Lykke til:)
flypapir Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Ingen smerter nei, er bare bekymret (og sykemeldt) pga at legen ikke fant noe foster. Han burde jo ha sett det og ett bankende hjerte, men fant det ikke.... Han sa ellers at det så ut som et normalt svangerskap, men at jeg muligens er kortere på vei enn jeg tror. Er jeg ikke det er nok det en ma. Menmen, er nok bare å vente å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå