Gå til innhold

Skal være GRATIS barnepasser en hel måned!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det brà?he he.. er selvsagt egeninteresse også da.. Har gjort det fordi min egen lille sneip trenger selskap siste måneden av permisjonen. Det andre barnet er en mnd eldre og dermed går foreldrene ut en måned før oss i jobb.

Jeg ønsker IKKE å jobbe svart. og jeg har ikke lov til å ta flere jobber... Så da blir det ulønnet en måned..

Er det flere som har gjort det på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har jeg ikke hørt om! Men det må jeg si er impressive, meget idealistisk å jobbe helt gratis da.. Får håpe du får litt igjen fra dem mht barnepass i blant med tiden!! Det er jo et visst ansvar å ta seg av noen andres barn en mnd.. Bra! :)

Skrevet

Du får vel sikkert en påskjønnelse av noe slag=) Er vel ingen som har samvittighet til å la noen passe ungen sin en hel mnd gratis.. hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg hadde hvertfall følt jeg måtte gi noe tilbake=)

Skrevet

Så lenge det er greit for deg og det blir satt pris påer det vel greit? Jeg var også gratis barnepasser en mnd. for en venninne som jobbet kveld. (i tillegg litt kvelder i helgene, slik at hun so var alenemor skulle få kose seg litt) Fryktelig upraktisk, men hadde ikke barn selv, og gjorde det for å hjelpe henne da jeg visste hun hadde det vanskelig og dårlig råd. Storyen endte med at hun forelsket seg i typen min, drev på med han litt bak min rygg og "stakk" med han.. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg ikke angret dypt og inderlig på tjenesten.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...