Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Nå driver vi å river/ bygger ut og pusser opp rommet til 2åringen og har da måtte flytte henne inn på vårt rom der vi også har minsta på snart 9mnd. I natt våkna først ( skjer nesten aldri) 2åringen, sikkert pga at hun er uvandt med "sagbruket" til far. Så fikk hun etter mye om og men og av frykt for at lillesøster skulle våkne sove i vår seng...( 150cm bred), hadde knapt blundet før minsta brått våkna ( en kode brun), så var hun tørst og skulle ha flaske...og så våkna storesøster og ville OGSÅ ha flaske som medførte tissebleie og nytt skift. Da var kl 4 og far og jeg var nærmest frynsete på nervene og rimelig frustrerte...fikk boksert begge de små i hver sin seng og ENDELIG SØVN! Kl 7.30 sto far opp..og kl 8.00 måtte jeg opp og vekke storebror..planene om å legge seg nedpå litt gikk flyten da 2åringen våkna da jeg akkurat hadde lagt hode på puta igjen. Må si jeg håper vi får ferdig rommet raskt, og konlusjonen er, det får gå noen mnd til før vi flytter minsta på storesøsters rom...nattesøvn er HELLIG!
NoDoubt Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hørtes ikke kjekt ut! Men må le "sagbruket til far" og "kode brun" Hehehehe;D Knall bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå