Gå til innhold

Jeg har alltid stemt SV eller AP, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved neste valg tror jeg at jeg velger et annet parti. Jeg er for å jobbe for fellesskapet og at ikke alle skal tenke på seg selv først, derfor har jeg støttet Sv eller AP, litt ettersom hvem jeg har vært mest enig i, men nå synes til og med jeg at de har for mange saker som vil gjøre livet en god del mer komplisert dersom de får igjennom endel av sine hjertesaker, som ny deling av permisjon ved lov, høyere bensin/diesel (jeg bor i distriktsnorge hvor kollektivtrafikk er nærmest ikke-eksisterende) og endel andre saker. Men samtidig ser jeg verken krf, høyre eller frp eller noen av de mindre partiene som noe godt alternativ i det hele tatt, spesielt de to siste er veldig "egoistiske" partier etter min mening. Andre som føler de mister lojaliteten litt til partiene sine nå for tiden og at det er vanskligere å velge hvem man vil stemme på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valg er vanskelig!

Jeg har stemt på mange forskjellige partier og syns det er like vanskelig å bestemme meg hver gang!

Man burde stemme på saker og ikke parti!

Skrevet

Jeg synes Venstre er et veldig undervurdert parti.

Jeg tror mange har lyst til å stemme Venstre, men ikke gjør det fordi det er så lite og at det da ikke vil være noen vits å stemme på det.

Jeg er ihvertfall enig med veldig mye av det de står for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...