Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fant en brosjyre: www.barnepasseren.no Jeg innrømmer at jeg har vært her inne og lest litt innimellom, og ofte har jeg lest om alenemødrer som er slitne eller ikke får noe som helst form for avlastning. Så kom jeg over denne brosjyren for par dager siden, og tenkte kanskje dette vil hjelpe noen av dere. Håper det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Må legge til at det koster seff. litt penger, men kanskje fint å ha når det er skikkelig krise??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Få med deg at det gjelder bare Oslo og da...
pøber´n & je Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Med de prisene der, skal det være ordentlig krise også
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Takk for unødvendig info, HI! Tror de fleste her klarer seg fint på egenhånd.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hva var så unødvendig med det der da??!! Gå på rommet ditt å vær sur der istedet for å kjefte..!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Alvorlig talt altså! Jeg syns det var et godt tips jeg, selv om det bare er for Oslo. Det er ikke alle alenemødre uten nettverk som har dårlig råd, vet du. Noen kan faktisk betale for seg uten at det tar helt knekken på økonomien. Jeg syns taktisk det er ganske urettferdig å skjemme alle over en kam, og tro at ingen skal ha interesse for dette! Dere som ikke har råd til dette, bor i Oslo og trenger avlastning innimellom kan jo kanskje sjekke ut http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=pcat&sess=l1443593 Her må man jo jobbe for å få barnevakt da, og det er vel ikke så bra det heller? Vel, jeg tar sjansen på å bli halshugd, men dere får iallefall tipset helt gratis, så får dere si hva dere vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå