Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jenta mi på 5uker er så utrolig varm av seg. Hjemme har hun bare på seg en body og et par sokker, ellers blir hun plaget. Kan heller ikke kle på henne for mye når vi skal ut, for da koker hun. Har fått litt kommentarer fra folk om at hun har aaltfor lite klær på seg til å være så liten, men jeg kjenner henne bedre enn dem og VET at hun ikke liker for mye tøy.. jeg er akkurat sånn selv. Andre med barn som rett og slett er naturlig varme?
Kufiolilla Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Gutten min er også en varm liten tass, jeg tenker ofte at jeg hadde fryst hvis jeg hadde på så lite klær som han (tynn ullbody, sokker og bukse), jeg går jo gjerne med flere lag klær inne! Men han er varm og fornøyd... Selv er jeg en frysepinn da. Det var deilig å være gravid og ha en varmeovn i magen )
aragon Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Gutten vår (5uker) er også varm av seg og bruker kun bomullsbody og bukse bestadig. Har ikke brukt ull el strømpebukse når vi er ute heller. Holder fint med en ytterdress. Tror nok kroppstemperaturen varierer like mye blant spedbarn som hos voksne.Og sålenge de er varme i nakke og ikke alt for kalde på bena har de jo det bra.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også to barn som er veldig varme av seg. Sikkert mange som stusser på hvor lite de har på seg enkelte ganger, men jeg bryr meg ikke om det. Det viktigste er at de har det bra og er tørre og passe varme. Må passe litt ekstra på ho største i barnehagen, så de ikke kler på ho får mye...
Yrha Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jepp, varm gutt her også! Og jeg har fått masse kommentarer på hvor lite han har på seg. Spesielt at han ikke har dyne i vogna, men mange pledd sånn at jeg lettere kan regulere varmen. Og han fryser aldri på hendene og hater å ha votter på, men gjett om jeg får kjeft for det fra svigermor!!
Tussa og Sofie Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Har ei lita varm ei ja. Har aldri strømpebukse eller ullklær på henne. Tynn fleecedress ute utenpå en sparkebukse og ligger oppi lammeskinnspose da. Men hun har det da veldig godt og varmt selv i -10. Inne har hun langermet bomullsbody og en tynn bomullsbukse, hender hun også ligger i bare body ja. Og vi har det ikke veldig varmt inne 19,5 ca. Når vi er borte hos andre som har 23 grader blir hun utilpass og grinete.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Ja, eldste og minste er veldig varme av seg, mellomste litt varm av seg. Har det som deg, må klelite på dem i forhold til hva andre gjør og har fått endel kommentarer, spørsmål og rare blikk, men som du skriver, JEG vet jo at de ikke kan ha mer klær på seg, men det er litt plagsomt at andre ikke kan innse at jeg kjenner barna mine best da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå