kyssegal Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei, Jeg har en datter på 7måneder. Jeg har lyst til å gå på en slags trening men det er i sovetiden hennes 7-9. Istedet for å dra henne ut eller ikke dra i det hele tatt. Så har jeg spurt en jente på 13 år om hun vil passe henne 2 ganger i uka på den tiden der:) Hun tar vel med seg en vennine, men hvor masse synes dere jeg bør gi dem for å være barnepasser? De er 13 år, og jeg har selv ikke masse penger.. men vil jo gi dem noe:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg var passepike for to gutter da jeg var 12, faren deres var på spilling et par kvelder i uka. Jeg fikk vel 100 kr gangen mener jeg. Da kom jeg gjerne i sekstiden og var det til rundt ti.
regnvær Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 jeg har to barn som passes av ungdommer noen kvelder. jeg gir bare til henne jeg har spurt, helt greit om hun har med venner men de får ikke noe. jeg legger barna som regel før jeg går hun er der i to timer hver gang. mannen min eller jeg kjører dem hjem etterpå. hun får 35 kroner timen pluss fri tilgang til kjøleskap og mat. ungene er jo lagt og det er ikke akkurat slitsomt å sitte å se på tv eller spille spill med venner.
kyssegal Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Okei. Ja jeg har lagt ungen før hun passer henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå