Gå til innhold

ang. permisjonen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjefen min sa at jeg måtte på jobb 1 mnd i permisjons tiden min... kan jeg da ta ut ferien i den mnd, så jeg slipper å jobbe den?

noen som vet..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skal du jobbe en mnd i permisjonstiden din???

da må du jo få den mnd.igjenn da...

Skrevet

Herregud det kan sjefen din ikke kreve ;) du velger jo selv når du vil ha permisjon, og hvis du vil ha permisjon den mnd, så har han ingenting han skulle sakt :)

Skrevet

hun sa at sånn var reglene... skjønte det ikke helt jeg heller, for har aldri hørt om det., hun sa at jeg måtte jobbe en mnd mens pappaen hadde permisjon. og da kunne hun velge når det var jeg skulle jobbe.

hmm.. tror jeg må snakke med nav.

Skrevet

Du må være i arbeid når pappan tar ut pappapermisjonen ( eller du kan eventuelt ta ferie ), men jeg har aldri hørt at arbeidsgiver kan bestemme når dette skal skje. Tror arbeidsgiveren din ikke helt har forstått permisjonsreglene.

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt! Sjefen din kan da vel ikke bestemme når du i såfall skal jobbe den måneden...den må du vel jobbe/ta ferie mens pappa'n har permisjonen sin, og det kan da vel ikke sjefen legge seg opp i - når han/dere ønsker at han skal få ta fedrekvota?!? Hjelpe meg...snakk med NAV du ja! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...