Candygirl_ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 sjefen min sa at jeg måtte på jobb 1 mnd i permisjons tiden min... kan jeg da ta ut ferien i den mnd, så jeg slipper å jobbe den? noen som vet..?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 hvorfor skal du jobbe en mnd i permisjonstiden din??? da må du jo få den mnd.igjenn da...
Lillegulle<3 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Herregud det kan sjefen din ikke kreve du velger jo selv når du vil ha permisjon, og hvis du vil ha permisjon den mnd, så har han ingenting han skulle sakt
Candygirl_ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 hun sa at sånn var reglene... skjønte det ikke helt jeg heller, for har aldri hørt om det., hun sa at jeg måtte jobbe en mnd mens pappaen hadde permisjon. og da kunne hun velge når det var jeg skulle jobbe. hmm.. tror jeg må snakke med nav.
Sota Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Du må være i arbeid når pappan tar ut pappapermisjonen ( eller du kan eventuelt ta ferie ), men jeg har aldri hørt at arbeidsgiver kan bestemme når dette skal skje. Tror arbeidsgiveren din ikke helt har forstått permisjonsreglene.
Swana Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det er det dummeste jeg har hørt! Sjefen din kan da vel ikke bestemme når du i såfall skal jobbe den måneden...den må du vel jobbe/ta ferie mens pappa'n har permisjonen sin, og det kan da vel ikke sjefen legge seg opp i - når han/dere ønsker at han skal få ta fedrekvota?!? Hjelpe meg...snakk med NAV du ja! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå