Gå til innhold

Juhu, idag reiser jeg på "husmorferie"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jiiiipiiiii!!!! Gleder meg som en unge her jeg sitter, idag skal jeg reise til fastlandet, skal være der til fredag, da skal jeg shoppe, sove, spise i fred og ro osv!! Skal hjelpe ei venninne med å passe hennes yngste sånn at hun får være med å pakke i flytte containeren, men det er helt annerledes å passe andre sine unger en egne unger, dessuten er hun jo bare 7 mnd!! Gleder meg også til å se lys og trær og katter (liker egentlig ikke katter, men her finnes det ikke katter)!! Har ikke sett sola på maaaaange måneder, svart som natten har det vært her siden midten av november, men nå har endelig himmelen begynt å bli blå!! Så om noen uker så har vi kanskje litt dagslys igjen:-)

Men jeg gruer meg til å reise fra ungene!! Har aldri vært borte fra dem i 4 netter før!! De får ikke være med på flyplassen idag, for da tar jeg dem vel med meg tenker jeg!!

Ha en fiiiin dag alle sammen, nå skal jeg snart begynne å pakke i kofferten:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur, og kos deg masse :D

Skrevet

Takk, takk:-) Skal nok kose meg ja:-)

Skrevet

God tur og kos deg:-)

må jo innrømme at jeg blir nyssgjerrig på hvor du bor;-) Ei øy uten katter på....

Skrevet

God tur. Regner med at du bor på Svalbard (med tanke på nicket) og at du skal til fastlandet :) He, he.

Koooos deg!!

Skrevet

Stemmer det!! Bor på Svalbard:-)

Skrevet

Heldiggrisen! God tur :)

Skrevet

Også et sumt spørsmål til slutt! Ikke katter? Pga at de blir eti opp av hunder/isbjørn? Eller hvorfor det enkli?

Skrevet

Tror det er pga rabis faren!! Er noen år siden nå, men det var vist endel rabis på revene her opp før i tiden!!

Skrevet

Ikke en liten innekatt en gang? Jeg er jo kattemennske da.. he, he.

Skrevet

Ja det stemmer sikkert :)

Skrevet

Har ikke hørt om noen inne katter!! Vet at det er noen som har marsvin, men som sagt ikke hørt om katter her oppe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...