Gå til innhold

svak svak svak strek i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager til ikm og testen er svak positiv, spennende.. jeg håper ikke d er jeg som ser syner altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojjj, spennende :-) visker et svakt gratulerer :-) hvilken test har du tatt??? :-)

du er nok sikkert gravid, en strek er jo en strek :-) (og streken er nok svak ja i og med at du venter ikm om 6 dager).... :-)

Skrevet

billigstrimmel... så jeg vet ikke om jeg klarer å stole på di.....

noen som har fått falskt positiv på di...?

Skrevet

hei vennen:)

Hvordan går det, er du helt i drømmeland om dagen eller:)

Du er nok gravid, hvor mange pos. tester har du tatt nå egentllig?

å jeg er så spent på dine veine:)

Skrevet

hei hei shnuppelure:)

jeg klarer ikke å stole på di før di er ordentlig positive... hehe.. må nok skaffe med en digital... hehe...

men jeg kan se streken så jeg vet ikke... men som sagt d er jo billigstrimmel... hehe...

kanskje jeg tar en ny i morgen.. jeg har jo blitt testoman vettu:)

Skrevet

hei, ja men vent noen dager til før du tar digitalen da:) hÅPER SÅNN DU ER GRAVID, TROR DET OGSÅ FOR SÅVIDT. øNSKER SÅNN at vi skulle blitt det sammmen:)

ta digitalen om 2 dager:) og hold meg oppdatert hele tiden:)

Skrevet

Jeg testet svakt positivt 6 dager etter EL med billigstrimmel en gang. Jeg tok en ny neste dag og dagen etter det igjen, begge negative- og til slutt kom TR... :-( Vet ikke om det var en kjemisk graviditet eller falskt positivt.

Streken var lett farget, men det var en tydelig strek der. Kunne fremdeles se streken mange dager etter når testen var "tørket inn" også. Ingen tvil om at det var en strek der...- men ingen baby...

Jeg håper du får en annen opplevelse enn meg da! Du har jo vært gravid før, og jeg krysser fingrene for at du er det nå også :-) En strek er en strek!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, krysser fingrene for deg her :) Kjempespennende!! En strek er jo en strek da ;) Oppdater om et par dager da!! Kjempefint med en opptur i 2.pp etter sa da, det er ikke værst :) Masse lykke til!

Skrevet

Jeg testet flere svaaaaaaake positive med billigstrimmel. Tok en CB på IKM-dagen og der var det et klart blått kryss. Det samme skjedde forrige gang jeg var gravid. Jeg tror du bærer på en hemmelighet:) Sniker inn et pittelite gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...