Blopp1 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Blir ungene mer urolig om natta når de holder på å få tenner??? Minsten her har sovet hele natta siden han ble født,helt til nå,nå våkner han mange ganger om natta!!! Han virker trøtt,men d ser ut til at det er noe som plager han......
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Alle mine tre er blitt mer urolig om natten i hvertfall når det har vært tenner på gang.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Tror det er det som står på her også. I tillegg til tett nese og surkling i halsen. Gikk fra å være sovedyr deluxe til å "våkne" annenhver time og hyyyle. Det verste er at han er ikke egentlig våken heller, han bare vræler i søvne og har tydelig ubehag. Dentinox lindrer visst litt (han roer seg i hvertfall av det...). Og blir det verre nå så kommer jeg nok til å gi stakkaren en pinex-stikkpille, for det kan da ikke være meningen at han skal plages sånn. Det rare er at han ikke syter noe særlig på dagen, bare rundt de tidene han er sulten eller trett. Men man tåler kanskje mer når en er mett og uthvilt :-) Håper det er tennene som står på, og at de smetter opp kjappere enn svint!
Blopp1 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Da håper jeg virkelig at han får alle tennene på en gang,så blir han ferdig med d........he he he!!! Frister lite å ha d sånn i mange måneder!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå