Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 De fleste eldre er nok snille fine mennesker, men enkelte kan du få gratis av meg asså! Ingen har vel spissere albuer og spydigere kommentarer en gamle damer som prøver å komme før deg inn på toget eller bussen! Eller når man skal i kasse på butikken...arrrgh... Og hvorfor driver så mange gamle og fomler og tar på brødene når de skal handle? Kan de ikke bare ta opp et brød i kurven sin? MÅ de ta opp brødet fra posen og finsjekke det, for så å legge det tilbake og ta et annet om det ikke er bra nok? Fikk i alle fall meg til å miste lysta på å kjøpe brød i noen dager...urk.. Hehe..dagens lille utblåsning!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ja, for å ikke glemme at når de omsider skal betale varene sine i butikken....det går vel an å begynne å romstere i veska for å finne pengepungen LITT før man får vite hvor mye man skal betale? ;op
furia Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Er vel ikke bare "gamlinger" dette gjelder?? Mange såkalte unge der ute med sylspisse albuer og dertil spydigere kommentarer... Ikke er det hjelp å få til å komme på hverken buss eller bane med barnevogn heller... Makan!! Noe kan man vel forvente seg av unge mennesker?? Eller?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Og ikke glem at de nevler og klemer på frukt og grønt!!! ÆÆÆÆÆSJ!! Enkelte eldre eier ikke skamvett heller..da jeg var gravid med minsta og skulle ta bussen med hun som da var 1 1/2 år så var det ei kjerring som NEKTA å flytte seg et sete bak ( hun satt ved siden av barnesetet i bussen). Jeg måtte bli sinna på henne før hun flytta seg. Jeg sa noe sånt som: Egoistiske kjerring som ikke unner ei lita jenta å sitte trygt på reisa. Til slutt grep sjåføren inn og ba henne om enten å flytte seg bak eller forlate bussen..da først flytta hun seg. Dama var i slutten av 60åra et sted.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hehe. Jeg var innom en liten butikk på fredag. Hadde med meg vogna og skulle fram til kassa. Jeg stod der med vogna og ved siden av meg satt en dame og en unge på huk og så på noen varer. Så kom det en gammel dame som stilte seg rett foran vogna. Jeg spurte pent "unnskyld, kan jeg få komme forbi?". Ho så stygt på meg, flyttet seg noen cm og jeg fikk lurt vogna forbi uten å rive ned for mye.. Så sier den gamle dama skillelig surt: Du kunne jo bedt de andre som å flytte seg!!!.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Drar ikke alle eldre over en kam....og det er også unge folk og voksne "midt i livet" som ikke eier oppdragelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå