kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hei. jeg har ikm på torsdag....bli mandagen i dag 3 leer 4 dager før ikm????stor forskjell på %-vis sjanse med tanke p åtesting med cb digital....30 % forskjell på de 2 dagene. Håper på snarlig svar.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 det blir 3 dager før. Hvis du tenker omvendt. torsdag er IKM dagen, onsdag er 1 dag før, tirsdag er 2 dager før og mandag 3 dager før. Skjønner?
kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 jo om man regner mandag 1 tirsdag 2 onsdag 3 torsdag 4 blir det 4... men om man regner 1 døgn til tirsdag,2 døgn til onsdag og 3 døgn til tordag blir det 3 så aner ikke.... men testen ble negativ da så skal jo uansett ikke teste noe merre før tidligst fredagen.....
babysjuk82 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Dumt dn ble negativ da.men er enda håp:-)
kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 jaja da er 82 % sjanse da for at testen viste riktig da....får bare vente....
lillehjerte:) Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også IKM torsdag, og nå har jeg akkurat vært og kjøpt en CB test..må klare å holde meg til å teste i morgen tidlig... men det er like før jeg raser ut på badet, og tisser på pinnen!Har litt godfølelsen, og blir kjempeglad når kvalmefornemmelsen kommer smygende av og til,,.. men har jo innbilt meg graviditet noen ganger tidligere.i forkant av negative tester...så prøver å ikke tenke for mye på det.. Men tok du testen din på morgnen da? Hvis man tester før samme dag som IKM må det jo alltid være morgenurin, gjennom dagen er det jo ikke nok HCG.... Krysser fingrene for oss begge to )
kaffeplante Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2008 ja jeg tok morgenurin.....så er vel lov å håpe en stund til enda.... har liksom murringene midt forran.... ved mensen pleier de å være på den ene siden......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå