trillemamma Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har veldig dårlig samvittighet. Jeg skal i utgangspunktet jobbe 50% denne uken, men så viser det seg at jeg har fått bekkenløsning, tror jeg da. Så jeg tok meg fri fra jobb i dag, for å gå til legen. Jeg visste at sjefen kom til å ta det fint, likevel, så har jeg utsatt det å gi beskjed i to timer, også beklaget jeg meg på telefonen for at jeg ikke er i form. :-( Jeg er ikke så veldig dårlig heller, klarer fint å gjøre alt jeg har hatt lyst til å gjøre, men jeg kjenner at smertene har blitt verre og verre i helgen, så jeg har blitt rådet av flere til å sykemelde meg ut svangerskapet for å ikke ha problemer etter fødselen.
flypapir Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har også dårlig samvittighet. Er sykemeldt i to uker nå frem til neste innvendig ul hvor vi skal finne ut om det er noe liv i magen. Er i veldig fin form, og kan gjøre det jeg vil. Men legen sykemeldte meg pga at jobbet er psykisk tung.... Jaja, vi får ta det igjen ved en senere anledning! Er jo tross alt helsa som kommer først!
blirjegsnartmamma Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er ikke gravid, enda.. Men jeg er sykemeldt pga for mye stress. Ble helt ødelagt de siste dagene før jeg egentlig skulle tilbake, gruet meg så fælt til å komme tilbake til kaoset.. Så legen gav meg 2 uker til.. Har utrolig dårlig samvittighet, for jeg er jo ikke "syk".. Men samtidig sier alle at jeg må ta vare på meg selv, og ta det med ro.. Har også bestemt meg for å si opp jobben når jeg kommer tilbake..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Synes IKKE dere skal ha dårlig samvittighet overfor jobben- det er tross alt dere og kroppen deres som er viktigst! Ikke verdt å slite seg helt ut. Jeg er i uke 35 nå, og har vært 50% sm siden uke 25. Hvis jeg hadde presset meg selv hver dag hadde jeg nok klart å jobbe fullt frem til nå- men da tror jeg nok også at jeg hadde møtt veggen etter en stund og måtte ta 100% sm tidligere. Jeg jobber i en så stor bedrift at ikke noe jeg ikke har dårlig samvittighet, sitter ikke hjemme og tenker på jobben jeg ikke får gjort. Det blir bare litt mer på de andre de dagene jeg ikke her der- men tenker ikke på det- men min egen helse både nå i graviditeten og for tiden etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå