Gjest ღgulleღ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Nå tror jeg det blir til at vi prøver fra neste mnd *jippi* men jeg kom til å tenke på noe; sambo går på en del medisiner for tiden, vil det ha noe å si eller påvirke befruktningen. Vil jo aller helst ha en frisk baby
Trulte76 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ei venninne av meg hadde en samboer som brukte sterke medisiner, men han fikk fortalt at medisinen kunne gjøre at det ble skader på fosteret..så de burde unngå å bli gravide da han brukte de og ei viss stund etterpå Så skulle tru han hadde blirr opplyst om det. MEN dere kan jo lese på bruksanvisninga, det bør iallefall stå der.. Lykke til med prøvinga
trillemamma Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det kommer jo helt an på medisinene. Les på felleskatalogen.no, eller i bruksanvisningen. Jeg ville nå aller helst tatt meg en prat med legen.
Gjest ღgulleღ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Takk for svar Jeg sjekket medisinene på felleskatalogen.no, og det eneste jeg forstod utifra det jeg leste var at JEG ikke burde bruke de under graviditet eller amming. Tror du det er greit da? Kan be sambo ringe legen sin å spørre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå