Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Altså sånn at når man setter bilen i revers så kommer det opp bilde på gps'skjermen om hvordan det ser ut bak og på sidene bak på bilen slik at en ser hvor nært en er ting osv. Er det til hjelp eller blir det bare mer forvirrende? Vi vurderer noe slikt, men kjenner ingen som har sånn... Greit å høre andre sine erfaringer :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Sambo har ryggekamera, men han har ikke gps da. Han har en vanli 7" skjerm montert fremme med cd spillern, der kan han stille inn om det skal vise bilde fra kamera eller tv kanaler. Han har som oftest bilde fra kamera på hele tiden. Han ser ikke hva som er på sidene av bilen, men er veldig oversiktlig bak da. Nå er det jo sånn at han kjører en kassebil uten vindu bak, så han er jo avhengi av dette kamera, men han har mast flere ganger på meg om vi skal få det på min bil også. Jeg vil ikke ha for jeg blir rett å slett forvirra av denne skjermgreia i bilen hans
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 har bare erfaring fra lastebil jeg da, der er det ihvertfall uunnværlig =) men prinsippet blir jo det samme; det tar gjerne litt tid å bli vant med det men etterhvert blir det like vanlig som å bruke sidespeilene på bilen!!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Er det jeg er redd for og, men på den annen side skal vi nå ha en "kassebil" vi også, med vindu bak riktignok, og da tenker jeg det kanskje vil være til hjelp?
olla Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 En venninne av meg har, og de er bare kjempefornøyd!!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Høres bra ut. Tror muligens vi skal gå for det, men tar gjerne i mot flere erfaringer :-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi har også lurt på å kjøpe det. Er sikkert kjempe kjekt å ha når man har stor bil som er vansklig å se bak. Men noen som vet sånn pris på de?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Har funnet så mye ulikt. Du får selve kameraet, og bare det, helt ned i 1400 kr, men da er det med ledninger som du må dra frem til skjermen. Så er det endel som selger trådløsepakker med skjerm til rundt 5000 kr og oppover, har ikke funnet trådløst kamera uten skjerm (altså kun funnet pakker) så det er mulig at man kan forhandle litt pris her. Vi har fått tilbud om å få integrert/fastmontert kamera som passer til det navigasjonsutstyret vi skal ha for 5000 kr, muligens litt billigere, så det koster jo litt, men jeg innbilder meg at det muligens kan bli verd det for oss siden jeg alt fra før ikke er så veldig flink til å rygge og beregne avstand bakover... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå