Gå til innhold

nå er jeg sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff.. i går sovna lille gutt kl 19.00.. en time tidligere enn vanlig.jeg må bade, stelle, mate og jeg må legge han for kvelden for samboeren "klarer" det ikke også er det jo bestandig noe han skal se på tv (finner jeg det menneske som fant opp discovery channel skal jeg banke h*n)... gutten sov godt fram til kl ti.. da våkna han og fikk mat og etter det var det i gang. han var våken hver time fra kl ti til kl 2... og kl 2 da bestemte han seg for at nå var det morgen og var da våken til kl 4... samboeren sov.. han hadde foresten sovet om det hadde landet et fly på taket av huset.. gutten sovna da kl 4 og sov til kl6. da måtte vi bare stå opp. da fikk han frokost. gubben sover fortsatt. så blei gutten trøtt igjen og jeg tok han med på soverommet for å få han til og sove. da våkna gubben og var grinete for at vi bråka.. gutten sovna og sov da i 30 min. når han våkner da så vekker gubben meg og sier.. nå er han våken igjen du får stå opp med han.. så spurte jeg om ikke han kunne så jeg fikk sove litt men nei da.... han var jo såååå sliten da stakkar.. han har jo bare sovet i hele natt stakkar.. så nå sitter jeg her i stua da trøtt som en dupp og ikke nok med det... jeg har tidenes verste tannpine.. klarer verken og prate eller spise.. dette blir en knall dag.. grrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, for et mareritt! Var dette en one-off eller pleier gutten din aa sove daarlig? Vi har ogsaa hatt noen slike "nå har jeg bestemt meg for at det er morgen"-netter, og det er pyton.

Synes forøvrig at mannen din burde stått opp med han jeg, slik at du fikk sove noen timer. Prøv å ta deg en rolig prat med ham :-).

Skrevet

Hvor gammel er gutten din?

Jeg ville prøvd å få mannen din mer med og som Sonia over skriver er det viktig å ta den praten når man ikke er helt utslitt og kanskje litt sint og lei seg.

Kanskje dere kan bli enige om at han tar badingen annen hver dag for eksempel.

Her hos oss er det også meg som ender opp med nettene siden mannen skal på jobb og jeg har permisjon, men jeg prøver å få han mest mulig engasjert ellers i døgnet.

Han tar ikke alltid initiativ, men hvis jeg spør om han f.eks kan skifte bleie gjør han det og jeg hører at de to koser seg inne på badet. Da blander jeg meg ikke inn.

Skrevet

det er så forskjellig fra natt til natt... nå i en ukes tid har han sovet nesten hele natta og bare vært våken en gang fra 20.00 til 08.00.. men så kommer det da sånn netter som dette.. blir litt rådvill jeg da.. han holdt på slike en hel uke for ca en mnd siden.. da holdt jeg seriøst på og klikke. ja jeg syns også han burde ha stått opp.. får vel si det til han etterpå. han sover enda..

Skrevet

gutten min er 5,5 mnd.. han har fått to tenner for en mnd siden og det er jo flr\ere på gang så veit ikke om det kan være derfor også jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...