Gå til innhold

Hvor bestillte du din Mei-Tai i fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pris?

Fornøyd med leveringen og varen?

Lang leveringstid?

Har titta på baby-hawk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet litt fra lotusbarn, ikke babyhawk, men andre ting. Er superfornøyd med service og kjapp levering.

Babyhawk er en meitai som er veldig populær og visstnok veldig bra. Det betyr jo også at de stadig selges brukt om du vil bruke litt tid på å finne det, eller du kan kjøpe ny selv og selge igjen når du ikke trenger den lenger. Anerkjent merke.

Skrevet

Hva er Mei-Tai?

Skrevet

Mei-Tai er en genial enkel bæresele hvor du knyter babyen på deg på en måte som gjør at du nesten ikke kjenner vekta av babyen. Gjør du det riktig er det 1000 ganger bedre å bære med enn feks. en babybjørn. Dessuten har du enorme variasjonsmuligheter.

http://www.tettinntil.no/HVA_Asiatisk.htm

Skrevet

Jeg har handlet en del på www.dotedot.com

Der har de mange forskjellige mei-taier og blandt annet baby hawk. Men det beste der inne, er at du kan spesialbestille en mei-tai og få den i akkurat de fargene og mønstrene du vil ha. Prisene er det ingenting å si på .Jeg er så heldig å bo 10 minutter unna hun som driver siden, så noen leveringstid har det aldri vært snakk om, stikker bare innom og henter varene selv, så leveringstid når man bestiller på nettet vet jeg ikke noe om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...