Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Tok en paracet natt til søndag, pga sterke magesmerter. Har dårlig samvittighet!!! Påvirker dette barnet i magen? er 19 uker nå.....
Ricki Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ingen fare å ta Paracet. Du kan ta 2 tabl 3 ganger dagl i perioder uten at det gjør noen ting.
Mammaen til Turid Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 til tider har jeg slitt kraftig med hodeverk, og det eneste som hjelper er faktisk smertestillende da.. så jeg har tatt 2-3 tabletter daglig de 2-3 dagene det har stått på.. prøver jo å unngå det, men jordmor og lege sier at paracet er det tryggeste en kan ta av smertestillende (eneste er hvis en spiser veldig store mengder av det, går det utover leveren..)
Blå + en i magen Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ingen grunn til dårlig samvittighet! Bare ikke knaske massevis. I pakken står det også at det ikke er påvist skader hos fosteret ved bruk av Paracet.
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ta det helt med ro. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta det som sto på pakken men ikke mer enn det. Selv m jeg er gravid, jeg hadde veldig tannværk en stund.. men hold deg unna ibux. Ingen grunn til bekymring:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Ikke ha dårlig samvittighet du Baby tåler paracet veldig bra. Jeg var syk i en 4 ukers periode, med mye feber, hodepine, bihulebetennelse, og muskelsmerter. Brukte da paracet nesten daglig, og når jeg hadde skikkelige frostrier, sa legen at jeg kunne ta 2-3 stk samtidig, og jeg skulle ikke være redd for at det skulle skade babyen. Paracet er en av de ytterst få medikamentene gravide kan ta )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå