Gå til innhold

Flere som har problemer med sjefen sin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sjef ga tydelig uttrykk for at hun ikke likte at jeg var gravid og trodde ikke på meg da jeg sa at jeg ikke viste om at jeg var gravid da jeg fikk ny større stilling. Vet jo nå at hadde jeg vist det så hadde ikke jeg fått jobben!! Klarer bare ikke den sjefen min i det hele tatt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to sjefer. En mann og en dame. Gikk til mannen for å fortelle at jeg var blitt gravid. Var da 7uker på vei. Kan nemlig ikke hemmeligholde det på min jobb, for jeg har ikke lov å jobbe med kjemikaliene jeg gjør når jeg er gravid. Han gratulerte og sa at han hadde venta på det :) Damen kom inn og gikk i fistel. Hva er det du sier ?! sier hun. Nei dette går ikke ann. Ja skal du beholde det ?! Men jeg måtte arbeide selv om. Jeg skulle da ikke sykemelde meg ?!?!?!? hun lira av seg alt det der og venta ikke på noe svar fra meg før hun snur på hælene og går. JIPPIII det er så morro med sjefer som ikke helt deler dine gleder *fnise*

Skrevet

PS! De har ikke LOV å diskriminere dere overhodet!! Er dere ikke organisert, så gjør det. FORT! Da stiller dere sterkt om dette skjer. Og de motbydelige, maktkåte sjefene deres må stå til ansvar for deres tullete handlinger!

Skrevet

Jeg er tillitsvalgte på jobben :) Så den der kommer de ikke så langt med uansett :)

Skrevet

De kommer vel ikke noe kortere med det om du er tillitsvalgt? Er det ikke likt for alle organiserte hos dere??

Skrevet

Det er likt for alle organiserte ja :) Men det som er er at ikke alle gir beskjed til tillitsvalgte når sånne ting skjer. Og da er det ikke så innmari lett for en tillitsvalgt å ta opp sånne ting. Men jobben min har i alle fall fått klar beskjed om at sånt verken sier, eller gjør man. Og får jeg høre at det gjenntar seg, så kommer jeg til å ta dette videre. For jeg aksepterer ikke at de annsatte skal bli behandlet på den måten. Vil de virkelig ha folk til å jobbe hos seg får dem behandle de ansatte med samme respekt som de krever å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...