Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Etter litt att og frem så har jeg bestilt meg ny time til UL..skulle egentlig ha vært der i uke 8, men måtte avbestille den.

Jeg har ingen grunn til UL ingen blødninger eller sa/ma før..men bare for å betrygge meg selv likssom.

Etter jeg har vært her inne..spesielt på trimester 1 så har jeg blitt mere bekymret for SA/MA enn jeg var før da jeg gikk gravid med mine to eldste..

Så dere som har vært på UL i disse tider..hva kan jeg forvente meg å se når jeg er 9+5 :)

Grur/gleder meg..skal på fredag..

Så visst jeg ser et bankene hjerte, noe jeg håper og trur..så får jeg endelig pustet ut og heller begynne å glede meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var på UL da jeg var 9+3. av akkurat samme grunn som deg:)

Jordmoren fant ingenting ved utvendig UL så hun tok en innvendig UL. Da fikk vi se et lite hjerte som banket og en bitteliten kropp! ikke ferdig utvikla enda vet du så var liksom ikke så mye å se. Men veldig godt å få se det bankende hjertet!!!!

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg var til ul da jeg var 10 uker på vei pga blødninger.

Vi så veldig godt kroppen + hodet samt armer og ben...man så veldig tydelig at det var et bittelite menneske (på 3 cm)

Fikk også se et hjerte som slo :-)

Skjønner veldig godt at du vil ha en tidlig ul...man kan av og til lure litt på om det er noe inni der eller ikke når man er så tidlig på vei -siden man ikke kjenner noe :-) Det er godt og få en bekreftelse, slik at man kan begynne å glede seg litt mer, samt slappe litt mer av :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Vi var på ul i uke 13 pga blødninger (endte med sa) og da var babyen på str som om jeg skulle vert ca 9-10 uker på vei, og vi såg et bankende hjerte og armer og ben som viftet. Bitteliten da! Men det var iallefall det vi fikk se, men som sagt endte det ikke bra da, to dager senere var det ikke liv :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...