Nit@™ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Nå har ha hatt feber siden fredag ettermiddag. Opp i over 40. Får den ned med paracet, men 2.5 timer etter starter den å stige igjen. Og han har vondt. Han hylte fra kl 6 - 8 i dag. Da fikk han en paracet kl 6 og en kl 8. Ørebetennelse eller halsbetennelse? Nå har han heldigvis roet seg litt og fått spist litt. Har 30 min å kjøre til legen. Det er jo ikke så langt, men langt nok om han skal bli helt tullete i bilen, og jeg er alene selvsagt. Synes så synd på han når han har så vondt, men uansett hva jeg prøvde var det ikke bra nok. Så skulle jeg holde på han, så skulle jeg ikke røre han. I natt sov han sammen med meg, det lille han sov. Da skulle han ligge med sitt kinn mot mitt ) Ingen god stilling å sove i, men han fikk da sove litt... Stakkars lillegutt. Fikk ikke feiret bursdagen hans en gang i helgen som planlagt. Han var jo ikke i form. Vi får ta det igjen neste helg.
Dotten Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Huff. Stakkars lille. Vi hadde det akkurat sånn forrige helg. Snuppa hadde feber oppi 40, og det var sånn i et par dager. Ikke mye gøy. Omntrent null søvn i over 4 døgn, og de nestene nettene sov hun også urolig. Hun hadde ørebetennelse....! Fikk ikke noe medisin, da de helst unngår å bruke for mye antibiotika på den type "sykdom". Forrige gang hun hadde ørebetennelse fikk vi, men det var en annen lege, og da hadde det sprukket også, så det rant ut av øret. Håper det er siste gang med øretull. Huff! Masse god bedring til lillegutt. Ikke gøy når de små har det vondt! Koseklem
lenej :o) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 å, huff da!! stakar liten... håper han blir frisk snart da.. når eg kjøre med mini i bilen, å han er urolig der baki, så bruker eg å synge. kjempehøyt! å da roer han seg.. skikkelig sår i strupen etter en halv times kauking dah..
Nit@™ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Er litt redd det "bare*" er ørebetennelse jeg også.. Da er sjansen for at han ikke får medisin stor, og han må slite seg igjenom. Men på en annen side, er det ørebetennelse er det nr 3 i vinter, så da kommer jeg til å forlange henvisning til ØNH lege. Er "ørebarn" selv pga store mandler (som jeg ikke fikk tatt før jeg var 19 år) så jeg vet hvordan det er. I høst hadde han hull i ene trommehinnen pga ørebet. og jeg vet at det svekker hørselen etterhvert. Så langt skal det ikke gå med han! Nå som vi endelig hadde fått medisiner for refluksen hans, og ventet på matlysten, så fikk han først magesjau, så dette. Nå skal han blir frisk, og "velkommen matlyst" ;o) 2 år og veier 10 kg, Ikke så masse å skryte av liksom!
Nit@™ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Kanskje jeg skal prøve sangtrikset ) Uff, kan jo ikke skremme han heller da, det er nok at han er syk ;o) Har dvd i bilen, så får finne en gøy film. Olsenbanden JR pleier å slå an!
Dotten Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Snuppa her er også i overkant av 2 år, og hun har hatt 2 ørebetennelser i vinter. Aldri før da. Sambo var ørebarn som liten, jeg selv har aldri hatt en eneste ørebetennelse. Bank i bordet. Som jeg skrev, fikk også hun hull på tromhinnen på den første, og det rant ut gørr. Om hun får flere, vil også jeg har rekvisisjon til ØNH, da jeg ikke ønsker at hun skal få ørten arr på tromhinnen, og ev. nedsatt hørsel. Lykke til med kjøreturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå