Gå til innhold

Lite kynnere= dårlig modning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lite kynnere jeg, kan gå flere dager mellom hver gang det skjer noe. I uke 38 nå, så da regner jeg med at det er dårlig med modning pga det?

For det er kynnere som modner der nede er det ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og nei. Jeg hadde masse kynnere de siste ukene forrige gang, men da modningsriene kom (og var kjempevonde, så vi dro på føden til sjekk) var det ikke særlig modent... Så en umoden livmor kan ha masse kynnere uten effekt også. Og de få kynnerne du har kan ha en god effekt. Så her er det ingen fasitsvar, selv om man gjerne skulle ønsket seg det.

Skrevet

Jeg persolig tror ikke dette har noen sammenheng. Første sv hadde jeg ingen kynnere. Nå har jeg hatt det siden uke 32. Meni dette sv er først nå i uke 38/39 jeg er moden. Modnings rier derimot har jeg mere tro på at har noe

Skrevet

hvordan kjenner jeg at jeg har modningsrier?

Merker at jeg er litt uvitende her... jeg trodde heller ikke at jeg hadde hatt noe særlig med kynnere, men har nå skjønt at når jeg trodde det bare var ungen som strakk på seg så magen ble hard og rumpa stakk ut så har nok det vært kynnere - så da har jeg hatt masse kynnere gjennom i alle fall de siste 2-3 månedene... ;o|

Skrevet

Jeg har ikke vært så plager med kynnere, men jeg har da noen hver dag.

Har ofte menssmerter i rygg og mage, ikke vonde som rier, men ubehagelige, jeg regner med at dette er modning

Skrevet

For meg var modningsrier akkurat like vonde som riene som kom senere i fødselen - like korte og regelmessige. Kynnere er jo som regel ikke vonde, og kan være lenger og uregelmessige. Men i uka før fødselen hadde jeg en mellomting - relativt korte kynnere med jevne mellomrom. Men de ga seg gjerne ved aktivitetsendring, og det gjør ikke rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...