Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har i de siste to ukene vært plaget med stikking i skjeden når jeg går.. er så vondt at jeg må stoppe opp, så stikkingen stopper.. Antydning til det sammen når jeg sitter, men ikke på langt nær sånn som det er når jeg går.. Noen som har opplevd lignede?
callmebecka Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Hadde det i forrige svangerskap fra omtrent uke 16 og utover. Veldig slitsomt, trodde hele tiden at noe var galt, og vondt gjorde det ogsaa. Hadde ogsaa nedpress og var derfor til ekstra UL flere ganger, men ingenting unormalt aa se. Er ikke like langt i dette svangerskapet enda, men merker det allerede. Er ikke bekymret naa, det er vel noe som strekker paa seg der nede.... Lykke til!
andregangsmor78 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har også endel stikking/sviing og nedpress følelse i det siste. Særlig viss jeg løfter (har en på 15mnd fra før) og etter samleie.. Har ikke snakka med jordmor om det enda, men det føles veldig ubehagelig. Er foresten i uke24 og kjent på det litt over ei uke. Kommer og går litt.
høygravid med en liten gutt :) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 har også så ille nedpress.. når jeg var på ultralyd 3D i dag nevnte jeg det og han mente jeg skulle ringe legen min å få sjekket livmora.. når jeg ringte legen så mente han det ikke var nødvendig. så nå er jeg jo bare mer usikker enn det jeg var fra før av :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå