Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hva gjør de selv? Setter seg opp? Reiser seg opp? Går rundt ting? Ligger fremdeles? Sier de mamma? Klarer de leke selv på gulvet en stund?? øler mi er så treeeeig!
En Prins + Prinsesse Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 gutten min kan ganske mye syntes jeg... Han reiser seg opp, Setter seg opp, Krabber, Veldig flink til å leke aleine ei stund. Men han har ikke begynt å gå rundt ting eller si mamma enda da... det trur jeg er veldig tidlig isåfall??!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Beklager, men syns det er voldsomt mye fokus rundt dette med motorisk utvikling. Alle barn er forskjellige og utvikler seg derfor i forskjellig tempo. Når man er 7 mnd, gjør ikke en gjenomsnittsbaby disse tingene og det er ikke noe galt i det. Barna gjør disse tingene når de er klare og jeg ville ikke bekymre meg for dette.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jenta mi er snart 7 måneder og kan IKKE reise seg opp, krabbe, sette seg opp eller åle. Og kan på ingen måte si mamma ( eller noen andre ord) heller;-) Enig med anonym over her - det er en veldig fokus på dette. Innen barna er 2-3 år har stort sett alt jevnet seg ut, og man kan ikke gjette hvem som f.eks var først ute med å krabbe. Nyt de unike, herlige ungene deres:-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Har en gutt på 7 1/2 mnd han sitter selv og kan reise seg til sittende og stående. Jeg må si jeg synes det er veldig kjekt med disse trådene, det er kjekt å se hvrdan det står til med andre 7 mndr babyer rundt om i landet, og de som ikke klarer å lese dette uten å måtte begynne å stresse over at ikke barnet klarer noen av disse tingene får heller la være å lese disse inleggene da. Dette er et forum for mammaer og pappaer som vil dele erfaringer og trenger råd om sine småtroll og da må det være rom for en slik tråd også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå