Gå til innhold

Forbanna tannlege!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 26..ringte tannlegen for å bestille en time.Har ei tann som det er gått stykker av.Må nok fylle et stort hull der ja,men fikk beskjed at de tok meg ikke inn så lenge jeg var gravid :-( De mente at de ikke kunne gjøre noe. Ikke røntgen..Ikke fylle..ingenting!!??

Har ikke vondt, men vil jo fikse tanna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen din, men de vil helst ikke gjøre noe som helst m.m det er absolutt nødvendig pga kjemikaler i fyllet som kan gjøre skade på fosteret. Men forskjellige tannleger har forskjellig praksis, så du kan jo ringe noen andre og høre?

Skrevet

I uke 31 for jeg til tannlegen og tok 1 røntgenbilde og tok bedøvelse og trakk ei tann... det var ikke noe problem.. han ville ikke ta mer en 1 bilde, og når jeg tok bilde fikk jeg en stor blyvest over meg så det ikke skulle bli noe stråling på magen. Så jeg fikk trekkt tannen min vertfall og godt var det!

Skrevet

Det var jo veldig merkelig.Jeg var hos tannlegen i uke 20 og fikk bedøvelse borret litt og lagt på ny fylling!! Dette var ikke noe problem sa tannlegen min...

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du blir forbanna på tannlegen...? Det er jo bare til barnet ditts beste. Det er jo sagt at man ikke bør ta røntgen eller tannfyllinger under svangerskapet hvis det ikke er ABSOLUTT nødvendig. For meg hadde det vært uaktuelt å utsette barnet mitt for dette hvis jeg fint kunne vente til svangerskapet var over.

Skrevet

Jeg bleket tennene mine før jeg visste jeg var gravid. med lys. Svelget ingenting eller noe, men kan det ha vært farlig? Har ikke tenkt på det før nå jeg...

Skrevet

Hva kan skje med barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...