Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 det gjer vondt i korsryggen og det stråler ned beinet...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fikk også de samme smertene da jeg var rundt 13 uker, men også med stikkinger i symfysen ( Skambenet). Nå er jeg 18 + 1 og sykemeldt pga økende bekkenløsning. Kan være begynnende bekkenløsning du har, men jeg hadde kontaktet legen min så fort som mulig for og få konstantert det, og begynt med behandling, for jeg gikk mange uker før jeg snakket med legen om det, og ble som sagt sykemeldt 100% pga så sterke smerter på fredag. Lykke til:)
gutiina Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Når man får påvist bekkenløsning, starter man på noe medisin da? Eller er det bare ro og hvile som er tingen?
nepomuk Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Man får ikke noe medisin, men behandling. Det vanlige er fysioterapi, men dessverre er ikke dette alltid til hjelp for alle med BL. For meg hjelper det f.eks med kiropraktor, men det dekkes ikke av det offentlige og jeg må betale det selv :-(
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fikk henvisning til fysio, og beskjed om og ta det med ro. Jobber i barnehage, så ble sykemeldt grunnet løft o.l. Men noen medisiner hørte jeg ikke om, er jo ikke så bra og ta så mye av det når man går gravid heller da...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 dette er nok starten på bekkenløsning.jeg ble selv sykemeldt 60 % pga det.jeg jobber i barnehage med de aller minste.og er i uke 18.jeg merka det ved at jeg fikk kul og vondt i lysken. legen var da ikke i tvil. var jeg deg ville jeg ha gått til lege og fått sykemelding.det gjør veldig vondt. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå