Fire småtroll Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Når jeg skrudde på lyset på kjøkkenet eksploderte pæra i taklampa, glasskår overalt, og sikringen gikk. Aldri opplevd maken jeg... Min forkjølede, feber, og hostesyke 4-åring startet dagen med et glass vann og et glass saft, så hostet han så han brakk seg og spydde alt sammen opp igjen, utover seg selv og stuegulvet... Så nå er kjøkkengulvet støvsugd, stuegulvet vasket, og ungen dusjet.. Og alt sammen før halv åtte på morgenen, måtte jo klargjøre eldstemann for skolen innimellom altsammen også.
Leona* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 http://www.abcnyheter.no/node/59005 Håper resten av dagen din blir bedre da....! : )
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 sånne dager er det heldighvis ikke mange av, men er dritt,når de førstens kommer.... Fått gjort litt på morrakvisten du da...uff...kose dere resten av dagen, med sykt barn....
Fire småtroll Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Nei, heldigvis langt mellom disse dagene ja! Typisk at de kommer etter en uke hvor alle barna har vært syke og det har blitt minimalt med søvn.. Livet som trebarnsmor er virkelig en heltidsjobb til tider ;-) Men nå er det værste over, alle feberfri, bare en siste rolig dag hjemme før det blir barnehage igjen. Skal kose oss i sola i dag!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 uff hørtes veldig kaotisk ut... men får jo håpe resten av dagen går på skinner da:) får kose dere masse i sola da.. det skal i alle fall vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå