Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er sjuk, sambo er sjuk, eldste er sjuk, og mini har begynt og hotse. Hadde litt feber i går, men ikke mye. Begynte med sånn "bronkitt-hoste" i går, men ikke noe i natt. Hoster litt nå, ikke feber, fin form osv... Var hos legen med eldste på onsdag, jeg rakk ikke komme inn døra engang,f ør han sa "ja, fått virusinfeksjon henne og"...?? Er det noe og dra med mini til legen etter, når de ikke kommer til og gjøre no likevel? Han er jo kjempefornøyd han, smiler og ler, men hoster...4 mnd, sånn btw
ZamZam Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 VIl ha sett ann hosten litt, de små får lett bronkitt og det er vanskelig å få vekk. Koslig lege du har by the way. En sånn en vil jeg også ha for min sier "jaså, her kommer dere igjen, skal vi se da... "
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 No shit! kom ned for 3'dje gang på 1 uke på onsdag, og når jeg ringer og presenterer meg, er det like før dama kan fødselsdatoen min... Har sliti endel med bronkitt selv, og ser at eldste gjerne får denne typen "hoste", om det kan kalles det. Men hun er jo såpass stor at hun sier ifra litt selv, verre med mini. han er ikke spes plaga med hosten, enda, men det kan jo komme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå