Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror prinsippet er at det som passer værst skjer når det passer værst.. ( husker bare ikke om det hetet murphys lov elelr noe annet) I min hverdag betyr det:

- Blir barna syke er det 90 % sannsynlig at pappa er reist vekk på jobb.

- Er det femti menn i lys dress kommer eldstemann garantert til å søle på den øverste sjefen til faren sin.

- Hvis du akkurat har skiftet bleie fordi det passer så dårlig etterpå, evt før man går på flyet, før man setter seg i bilen på langtur, eller før man skal til på noe annet spennede er bleia smekkfull og mer til før man kommer frem så det er bare å dra frem et håndkle for stellebord eksiterer ikke.

- Hvis du går forbi en do må du ikke tisse, det mår du bare når doen er minst 100 meter unna. Dette gjelder biltur, når man skal legge seg, når man går fra en resturant eller cafe.

- En det en sølepytt på hele østlandet kommer garanter barnet ditt til å hoppe i den, helst med nye eller pene sko på vei til et selskap. De gjør aldri sånt når man har med seg skift.

- Hvis du skal til legen, som alltid er min 15 min forsinket og du kommer fem min forsinket har legen ventet på deg i ti min og er dritsur for at du ikke respekterer tiden hans..

- Hvis du "trasser" deg til legetime fordi barnet er sykt og du er oppriktig bekymret er de helt i form da man kommer til legen, gjerne også etterpå. Kjempeflott nestegang du ringer.

- Parkeringsplasser finnes i hoptall bare du ikke har det travelt å det er noe du virkelig må.

-Barn blir alltid syke fredag kl 1605 og som regel friske mandag kl 08, er det langhelg så gjelder dette fra torsdag.

-Stresser du som bare det for å rekke banken eller posten stenger dem døren rett foran nesen på deg.

-toget er alltid forsinket når du har god tid, stresser du er de gjerne før tiden. Det samme gjelder bilkø, hvis du reiser 30 min før fordi det er så himmla kø kommer du frem 40 min for tidlig.

Hva betyr Murphys lov for deg i din hverdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som kan gå galt, vil gå galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...