Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna litt over 4 i morges. Rett på do... Tisser når jeg skiter... Og spyr samtidig... Å fytti grisen...

Har prøvd å drikke vånn, men det kommer like fort ut eller opp igjen.

Tips om hva som hjelper taes imot med stor takk! I mens skal jeg ta med dyna mi på do!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off stakkars deg:(

Dette har vi også vært borti, hele gjengen, noe som går her... Aner ikke hva som kan hjelpe, det bare gikk over, men tar gjerne tips fra andre likevel?...

Skrevet

Cola og salt chips. Cola binder magen, og saltet hjelper for kvalme. Er iallefall min erfaring da.,

Skrevet

Farris(vanlig blå farris), blandet med eplejuice kan være godt å få i seg. Smaker godt gjør det også :) For å få noe fast føde i magen så kan du prøve å spise litt lyst brød(innmaten va et fint rundstykke el no sånt), ikke så mye, m,en kanskje et par små biter til å begynne med, så ser du om du klarer å holde på det. Ikke drikk så mye farris/eplejuice til å begynne med heller, bare noen små slurker, så kanksje du klarer å 'lure' magen litt.

God Bedring!

Skrevet

Stakkars deg! Vi har hatt en slik runde her hjemme også og det er helt forferdelig. Vet ikke hvilke vei man skal snu seg mot doen ettersom det kommer i begge ender. :-(

Det eneste jeg klarte å holde på var Ritz-crackers, sånne små runde saltkjeks. Kjøpte Nora eplenektar uten sukker (ikke så søt i smaken) og blandet det med grønn Bris. Smaker godt og holdt seg nede i magen.

God bedring!

Skrevet

huff det höres ikke morsomt ut nei.. pröv med blåbärsuppe, men bare litt om gangen. eneste jeg kan få i meg når jeg har omgangen.

Skrevet

3 deler blå farris blanda me 1 del eplenektar.

Prøv deg forsiktig frem.

Raspa epler las jeg ett tips om her før en dag. Selv spiste jeg epler da jeg hadde det, det var veldig godt, men magen ville ikke beholde det... Prøvde nok for tidlig...

Skrevet

Prøv å blande ut litt bakepulver i vann og få i deg det. Ta ca en teskjed med pulver første runde og se om det hjelper.

Bakepulver binder så det har hjulpet meg men det smaker skikkelig vondt bare sånn at du vet det.

Ellers så koker du 1 liter vann og har i salt og sukker og drikker det.

Men spørsmålet er jo egentlig om det ikke bare er best å la kroppen bryte det ned selv hvis du er gravid.

Uansett så ønsker jeg god bedring

Skrevet

legen ga en venninne av meg beskjed om å drikke 1l KOKT lunket vann blandet med 10skjeer sukker og 1 skje salt!

d funka!

Skrevet

Og ellers er blåbær i alle former lurt (saft, suppe, bær). Det binder magen.

Skrevet

Jeg har også erfart at cola,salt stenger og farris blandet med eplejuice hjelper!

Datteren min hadde et skikkelig sjau i fjor,ble sendt på sykehuset for sjekk etter noen dager pga fare for dehydrering..der sa de at Biola er det de bruker hos seg,og at det i biolaen er et eller annet stoff som gjør at innholdet i magesekken kan binde seg og gli fortere over...verdt et forsøk...selv om det kanskje ikke er det som frister mest av alt når man er kvalm!!

God bedring!

Skrevet

Oi, takk for mange svar!!

Har ligget på sofaen og duppet siden i morges nå. Kun våknet av at jeg måtte spy noen ganger.

Har prøvd meg på dø cola, men fy hva det smaker værre på tur opp igjen... :(

Skal se om jeg kommer meg på butikken. Er nemmelig tom for dopapir nå, og det var ikke rette dagen for det!!

Eplejuice å bris/farris, samt saltstenger og ritz blir nok med tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...